Česká bylinná kosmetika
+420 296 837 223

Jak nakupovat

Registrace a postup při objednávce.

Máte možnost učinit objednávku jednorázově (vyplnit jméno, adresu, telefon, … atd.) nebo se zaregistrovat jako zákazník a mít vyplněné informace pro příští objednávku nebo se registrovat jako profesionál (tzv. kosmetička, masérka, pedikérka, … atd.) a mít možnost objednávání i kabinetního balení (tzv. velká balení pro salony)

Postup při jednorázové objednávce

1)    Po kliknutí na políčko „E-SHOP“ se zobrazí nabídka jednotlivých kategorií (např. Péče o pleť, Péče o tělo, Depilační program, Parafínový program, … atd.) Nabídku také vidíte v růžovém sloupci vlevo. Jednotlivé kategorie zboží Vám usnadní hledání požadovaného druhu sortimentu. Kliknutím na název produktu získáte podrobnější informace o výrobku. K vyhledávání požadovaných výrobků lze použít filtr „Hledej“.

2)    Vkládat zboží do košíku lze u jednotlivého výrobku stisknutím tlačítka s obrázkem „Přidat do košíku“ umístěného vedle každého produktu. Zde zvolíte i počet kusů.

3)    Celkovou cenu zboží vidíte po vložení zboží v sekci „KOŠÍK“ v pravém horním rohu.

4)    Kliknutím na tlačítko „Zobrazit košík“ se otevře okno s obsahem košíku a konečnou cenou. Zde můžete opravovat množství objednaného zboží – po opravách kliknete na políčko „Aktualizovat“.
V nákupu můžete pokračovat kliknutím na „Přejít k objednávce“ a otevře se Vám naposledy prohlížená nákupní sekce s názvem „Pokladna“. Zde s vyplní fakturační adresa (jméno, adresa, … atd.)

Pokud doručovací adresa není stejná jako fakturační, klikněte na označený    čtvereček s informací: „Doručovací adresa je stejná jako fakturační“ a rozbalí se nabídka k vyplnění doručovací adresy. Poté se Vám rozbalí políčka k vyplnění doručovací adresy. Máte možnost napsat poznámku k objednávce do vyznačeného políčka. Zde si také stanovíte způsob doručení (PPL nebo Osobní odběr) a zaškrtnete čtvereček „Souhlasím s obchodními podmínkami“

5)    Pokud v pravém horním rohu zvolíte  políčko „Pokladna“ místo „Zobrazit košík“  – přeskočíte možnost změnit kusy v košíku a dostanete se ihned na závěr k vyplnění údajů – fakturační a dodací. Zvolíte druh dopravy a dokončíte objednávku.

6)    Objednávku nám zašlete kliknutím na políčko „Objednat“. Objeví se potvrzení „Přijaté objednávky“ a rekapitulace Vaší objednávky „Podrobnosti o objednávce“. Vzápětí Vám přijde potvrzovací e-mail a rekapitulace objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Jak se zaregistrovat jako profesionál

a postup při objednávce

1)  Po kliknutí na políčko „VSTUP PROFESIONÁLŮM“, se zobrazí „Registrovat se“. Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.   Budete vyplňovat:

Uživatelské jméno*

E-mail*

Heslo*

Heslo znovu*

Telefon*

Typ zákazníka*          o Zákazník

                                  o Profesionál v oboru

2)    Pokud jste kosmetička, masérka, pedikérka nebo manikérka, nezapomeňte zaškrtnout „Profesionál v oboru“. Budete mít přístup k Soubory ke stažení, jako jsou ceníky, letáčky k výrobkům a budete moci objednávat v e-shopu i kabinetní balení výrobků (to znamená velká balení)

Pozn.: Nové profesionály v oboru telefonicky prověřujeme po obdržení  objednávky, jestli mají živnostenské oprávnění nebo vlastní osvědčení v oboru.

3)    Jakmile odkliknete políčko „Registrovat se“, na Váš uvedený e-mail přijde potvrzující zpráva, že registrace byla úspěšná i s uživatelským jménem, které jste si zvolili.  Nyní jste přihlášen a můžete začít nakupovat.

4)             Nabídka kategorií (Kosmetické balíčky, Kosmetické salony, Masérské salony, Wellness a Pedikérky )  je umístěna v levém sloupci a na přední straně s ilustračními obrázky. Jednotlivé kategorie zboží Vám usnadní hledání požadovaného druhu sortimentu. Kliknutím na název produktu získáte podrobnější informace o výrobku. K vyhledávání požadovaných výrobků lze použít filtr „Hledej“.

5)             Vkládat zboží do košíku lze u jednotlivého výrobku stisknutím tlačítka s obrázkem „Přidat do košíku“ umístěného vedle každého produktu. Zde zvolíte i počet kusů.

6)             Celkovou cenu zboží vidíte po vložení zboží v sekci „KOŠÍK“ v pravém horním rohu.

7)             Kliknutím na tlačítko „Zobrazit košík“ se otevře okno s obsahem košíku a konečnou cenou. Zde můžete opravovat množství objednaného zboží – po opravách kliknete na políčko „Aktualizovat“.
V nákupu můžete pokračovat kliknutím na „Přejít k objednávce“ a otevře se Vám naposledy prohlížená nákupní sekce s názvem „Pokladna“. Zde s vyplní fakturační adresa (jméno, adresa, … atd.)

Pokud doručovací adresa není stejná jako fakturační, klikněte na označený   čtvereček s informací: „Doručovací adresa je stejná jako fakturační“ a rozbalí se nabídka k vyplnění doručovací adresy. Poté se Vám rozbalí políčka k vyplnění doručovací adresy.  Máte možnost napsat poznámku k objednávce do vyznačeného políčka.  Zde si také stanovíte způsob doručení (PPL nebo Osobní odběr) a zaškrtnete čtvereček „Souhlasím s obchodními podmínkami“

8)             Pokud v pravém horním rohu zvolíte  políčko „Pokladna“ místo „Zobrazit košík“  – přeskočíte možnost změnit kusy v košíku a dostanete se ihned na závěr k vyplnění údajů – fakturační a dodací. Zvolíte druh dopravy a dokončíte objednávku.

9)             Objednávku nám zašlete kliknutím na políčko „Objednat“. Objeví se potvrzení Přijaté objednávky a rekapitulace Vaší objednávky „Podrobnosti o objednávce“. Vzápětí Vám přijde potvrzovací e-mail a rekapitulace objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Jak se zaregistrovat jako zákazník a postup při objednávce

1)           Po kliknutí na políčko „E-SHOP“, se zobrazí „Registrovat se“. Údaje označené hvězdičkou jsou povinné.  Budete vyplňovat:

Uživatelské jméno*

E-mail*

Heslo*

Heslo znovu*

Telefon*

Typ zákazníka*          o Zákazník

                                  o Profesionál v oboru

2)             Zaškrtnete variantu „Zákazník“ a dáte „Registrovat se“.

  

3)             Jakmile odkliknete políčko „Registrovat se“, na Váš uvedený e-mail přijde potvrzující zpráva, že registrace byla úspěšná i s uživatelským jménem, které jste si zvolili. Nyní jste přihlášen a můžete začít nakupovat.

4)             Nabídka kategorií (např. Péče o pleť, Péče o tělo, Depilační program, Parafínový program, atd.)  je umístěna v levém sloupci a na přední straně s ilustračními obrázky. Jednotlivé kategorie zboží Vám usnadní hledání požadovaného druhu sortimentu. Kliknutím na název produktu získáte podrobnější informace o výrobku. K vyhledávání požadovaných výrobků lze použít filtr „Hledej“.

5)             Vkládat zboží do košíku lze u jednotlivého výrobku stisknutím tlačítka s obrázkem „Přidat do košíku“ umístěného vedle každého produktu. Zde zvolíte i počet kusů.

6)             Celkovou cenu zboží vidíte po vložení zboží v sekci „KOŠÍK“ v pravém horním rohu.

7)             Kliknutím na tlačítko „Zobrazit košík“ se otevře okno s obsahem košíku a konečnou cenou. Zde můžete opravovat množství objednaného zboží – po opravách kliknete na políčko „Aktualizovat“.
V nákupu můžete pokračovat kliknutím na „Přejít k objednávce“ a otevře se Vám naposledy prohlížená nákupní sekce s názvem „Pokladna“. Zde s vyplní fakturační adresa (jméno, adresa, … atd.)

Pokud doručovací adresa není stejná jako fakturační, klikněte na označený  čtvereček s informací: „Doručovací adresa je stejná jako fakturační“ a rozbalí se nabídka k vyplnění doručovací adresy. Poté se Vám rozbalí políčka k vyplnění doručovací adresy.  Máte možnost napsat poznámku k objednávce do vyznačeného políčka. Zde si také stanovíte způsob doručení (PPL nebo Osobní odběr) a zaškrtnete čtvereček „Souhlasím s obchodními podmínkami“

8)            Pokud v pravém horním rohu zvolíte  políčko „Pokladna“ místo „Zobrazit košík“  – přeskočíte možnost změnit kusy v košíku a dostanete se ihned na závěr k vyplnění údajů – fakturační a dodací. Zvolíte druh dopravy a dokončíte objednávku.

9)             Objednávku nám zašlete kliknutím na políčko „Objednat“. Objeví se potvrzení Přijaté objednávky a rekapitulace Vaší objednávky Podrobnosti o objednávce. Vzápětí Vám přijde potvrzovací e-mail a rekapitulace objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

 

Při převzetí zásilky 

Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu, můžete s přepravcem PPL vyhotovit do přepravních dokladů záznam a balíček odmítnout.